Często Zadawane Pytania (FAQ)
Opcje dostawy i czasy realizacji
Dlaczego nie podajecie gwarancji "jutro w domu"?
Dlaczego nie podajecie gwarancji "jutro w domu"?
Zawsze dążymy do jak najszybszej dostawy. Zamówienia złożone w dni robocze przed godziną 16:00 są wysyłane tego samego dnia i zazwyczaj są następnego dnia roboczego u Ciebie.
Wiemy, że obietnica „jutro u Ciebie” często dobrze brzmi w sprzedaży. Jednak ponieważ współpracujemy z zewnętrznymi przewoźnikami, takimi jak UPS, nie możemy — podobnie jak żaden przewoźnik — zagwarantować w 100%, że dostawa zawsze nastąpi następnego dnia roboczego.
Dlatego świadomie wybieramy przejrzystość i realistyczne oczekiwania. W większości przypadków Twoje zamówienie zostanie dostarczone następnego dnia roboczego.
Dlaczego nie oferujecie darmowej wysyłki?
Dlaczego nie oferujecie darmowej wysyłki?
Stosujemy przejrzyste ceny bez ukrytych kosztów. Darmowa wysyłka oznaczałaby, że koszty wysyłki są wliczone w ceny produktów, przez co wszyscy klienci płacą więcej, także ci, którzy zamawiają wiele produktów i mają stosunkowo niższe koszty wysyłki na artykuł. Zamiast ukrywać te koszty w cenie, oferujemy uczciwe stawki, konkurencyjne ceny i szybką wysyłkę.
Jakie opcje dostawy oferujecie?
Jakie opcje dostawy oferujecie?
Wysyłamy zamówienia za pośrednictwem UPS i oferujemy różne opcje wysyłki:
- UPS Standard: Przystępna cenowo dostawa w Europie.
- UPS Access Point™: Odbierz swoje zamówienie w punkcie odbioru UPS w Twojej okolicy.
- UPS Express Saver: Błyskawiczna dostawa na terenie całej Europy.
Zamówienia złożone w dni robocze przed godziną 16:00 są wysyłane tego samego dnia.
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Zamówienia złożone w dni robocze przed godziną 16:00 wysyłamy tego samego dnia
W obrębie Beneluksu Twoje zamówienie w większości przypadków zostanie dostarczone następnego dnia roboczego. Należy pamiętać, że jest to wskazówka, a nie gwarancja: z powodu okoliczności w UPS dostawa może czasami nastąpić później.
Dla innych krajów europejskich obowiązują dłuższe czasy dostawy, w zależności od wybranej opcji wysyłki:
- UPS Standard: Dostawa w ciągu 1 do 5 dni roboczych w większości Europy (w zależności od miejsca przeznaczenia).
- UPS Access Point™: Ten sam czas dostawy co UPS Standard, ale dostawa do wybranego punktu odbioru
- UPS Express Saver: Błyskawiczna dostawa, zazwyczaj w ciągu 1 do 3 dni roboczych w dużej części Europy.
Uwaga: Podane czasy dostawy są jedynie wskazówką. Jesteśmy zależni od UPS i dlatego nie możemy ponosić odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia.
Jakie są koszty wysyłki?
Jakie są koszty wysyłki?
Nie oferujemy bezpłatnej wysyłki. Koszty wysyłki są automatycznie obliczane na podstawie adresu dostawy, wagi oraz wymiarów paczki.
Dokładne koszty wysyłki są widoczne podczas finalizacji zamówienia w kasie.
Chcesz szybko uzyskać orientacyjną cenę? Wpisz na stronie koszyka swój kraj i kod pocztowy, a od razu zobaczysz szacunkowy koszt wysyłki.
W przypadku wysyłki poza Europę, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta w celu poznania dostępnych opcji i stawek.
Do jakich krajów wysyłacie?
Do jakich krajów wysyłacie?
Wysyłamy wyłącznie w obrębie Europy. Wysyłka poza Europę nie jest standardowo możliwa.
Dlaczego używacie tylko UPS do wysyłki?
Dlaczego używacie tylko UPS do wysyłki?
Wybraliśmy UPS ze względu na ich niezawodność, szybkie terminy dostaw oraz rozbudowane możliwości śledzenia przesyłek. UPS oferuje bezpieczną i efektywną dostawę z wysokim wskaźnikiem dostarczeń, dzięki czemu otrzymujesz swoje zamówienie szybko i bez problemów.
Czy dostarczacie również poza Europą?
Czy dostarczacie również poza Europą?
Standardowo wysyłamy tylko w obrębie Europy. Chcesz złożyć zamówienie do kraju spoza Europy? Skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta, aby omówić możliwości.
Czy są dostępne dodatkowe szybkie opcje wysyłki?
Czy są dostępne dodatkowe szybkie opcje wysyłki?
Tak, z UPS Express Saver oferujemy przyspieszone opcje dostawy. Czas dostawy i koszty zależą od miejsca przeznaczenia, wagi i wymiarów. Dokładne koszty wysyłki są obliczane podczas finalizacji zamówienia.
Czy mogę wybrać konkretny moment dostawy?
Czy mogę wybrać konkretny moment dostawy?
Tak, za pomocą UPS My Choice® możesz zmienić termin dostawy, dostosować adres dostawy lub zlecić dostarczenie paczki do punktu UPS Access Point™. Można to zrobić za pośrednictwem strony UPS lub aplikacji UPS.
Odbiór w punkcie paczek
Czy mogę odebrać moje zamówienie w punkcie odbioru paczek?
Czy mogę odebrać moje zamówienie w punkcie odbioru paczek?
Tak, możesz odebrać swoje zamówienie w UPS Access Point™. Wybieramy dla Ciebie najwygodniejszy punkt odbioru.
Jak długo paczka pozostaje dostępna w punkcie odbioru?
Jak długo paczka pozostaje dostępna w punkcie odbioru?
Paczka jest zazwyczaj dostępna w punkcie UPS Access Point™ przez 5 do 7 dni.
Status dostawy i pomoc
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z kodem UPS Track & Trace, dzięki czemu możesz łatwo śledzić paczkę.
Mój Track & Trace mówi, że moja paczka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem. Co teraz?
Mój Track & Trace mówi, że moja paczka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem. Co teraz?
Najpierw sprawdź, czy paczka została dostarczona do sąsiadów lub czy w skrzynce na listy znajduje się powiadomienie UPS. Jeśli nadal nie możesz znaleźć paczki, skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
Co się stanie, jeśli nie będę w domu podczas dostawy?
Co się stanie, jeśli nie będę w domu podczas dostawy?
Jeśli nie ma Cię w domu, UPS spróbuje dostarczyć paczkę do sąsiadów lub zostanie ona przekierowana do punktu dostępowego UPS Access Point™. Otrzymasz o tym powiadomienie od UPS.