Często Zadawane Pytania (FAQ)
Warunki gwarancji
Czy moje produkty mają gwarancję?
Czy moje produkty mają gwarancję?
Tak, na wszystkie produkty kupione u nas obowiązuje okres gwarancji wynoszący 2 lata, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Co obejmuje gwarancja?
Co obejmuje gwarancja?
Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i defekty, które nie zostały spowodowane uszkodzeniami wynikającymi z własnego użytkowania. Zużycie, niewłaściwe użytkowanie oraz uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi nie podlegają gwarancji.
Jak długo obowiązuje moja gwarancja?
Jak długo obowiązuje moja gwarancja?
Okres gwarancji wynosi 2 lata zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Naprawa i Usterki
Mój produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?
Mój produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?
Skontaktuj się z naszym obsługą klienta. Oceniamy, czy problem podlega gwarancji i omawiamy dalsze kroki.
Czy mogę zostawić wadliwy produkt do naprawy w sklepie?
Czy mogę zostawić wadliwy produkt do naprawy w sklepie?
Tak, możesz przyjść do naszego sklepu na serwis i naprawę, wyłącznie dla produktów zakupionych u nas.
Jak długo trwa naprawa?
Jak długo trwa naprawa?
To zależy od produktu i producenta. Nasza obsługa klienta może podać orientacyjny czas oczekiwanej naprawy.
Czy otrzymam produkt zastępczy podczas naprawy?
Czy otrzymam produkt zastępczy podczas naprawy?
To zależy od produktu i warunków gwarancji. Skontaktuj się z naszym obsługą klienta, aby omówić możliwości.
Zwrócić wadliwy produkt
Czy mogę zwrócić wadliwy produkt?
Czy mogę zwrócić wadliwy produkt?
Tak, jeśli Twój produkt ulegnie awarii w okresie gwarancji 2 lat i problem nie będzie mógł zostać rozwiązany, możesz go zwrócić. Skontaktuj się wcześniej z naszym obsługą klienta , aby rozpocząć proces zwrotu.
Czy muszę płacić koszty wysyłki za reklamację gwarancyjną?
Czy muszę płacić koszty wysyłki za reklamację gwarancyjną?
Nie, zwrot uszkodzonych artykułów jest bezpłatny.