Nasz sklep internetowy bardzo szybko rozwinął się i stał się jednym z największych dostawców sprzętu diagnostycznego w Beneluksie. Aby podnieść jakość naszych produktów i usług, od 31-12-2021 będziemy oznaczać nasze produkty własnym logo, które będzie składać się z certyfikatu i naklejki z etykietą. Dotyczy to następujących marek:
Tak rozpoznasz nasze produkty, które dostarczyliśmy! Robimy to, aby zabezpieczyć nasze produkty pod kątem gwarancji i wsparcia technicznego! Produkty, które nie zostały przez nas dostarczone, nie mają żadnych praw do gwarancji ani wsparcia technicznego.
Zawsze dokładnie testujemy i oceniamy nasze produkty przed wysyłką. Jeśli produkt uzyska wystarczającą ocenę, dołączamy do niego certyfikat. Ten certyfikat potwierdza, że produkt został przetestowany i jest jednocześnie kartą gwarancyjną!
Cechy:
Certyfikat produktu |
![]() |
Naklejka |
![]() |
Produkty używane:
Kupiłem używany produkt na marktplaats, czy mam na niego gwarancję? Tak, udzielamy ustawowej gwarancji na każdy produkt, który dostarczamy, nawet jeśli jest sprzedawany jako używany! Pod warunkiem, że certyfikat i naklejka z etykietą znajdują się przy produkcie. Wszystkie numery seryjne naszych artykułów zapisujemy w naszej bazie danych.
Naprawa:
Moje urządzenie jest uszkodzone, jak długo go nie będę miał?
Dokładamy wszelkich starań, aby naprawić produkty w bardzo krótkim czasie, od 2 do 7 dni roboczych.
Czy otrzymam urządzenie zastępcze?
Uważamy, że ważne jest, aby nasi klienci mogli zawsze wykonywać swoją pracę bez konieczności czekania na naprawę swojego urządzenia diagnostycznego. To również w dużej mierze zależy od zakupionego artykułu. Jeśli kupiłeś tester diagnostyczny i nie masz go pod ręką, oczywiście udostępnimy Ci urządzenie zastępcze, abyś mógł kontynuować pracę w swoim warsztacie. Zawsze wspieramy naszych klientów!
Moja gwarancja wygasła, czy moje urządzenie może zostać naprawione?
Tak, oferujemy również serwis naprawczy urządzeń, których gwarancja wygasła, a także możemy wykonywać naprawy urządzeń, które nie zostały przez nas dostarczone.
Jeśli masz jeszcze pytania, w których możemy Ci pomóc, możesz również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.