Zamówienia w dni robocze do godziny 16:00? Wysyłka jeszcze dziś!

Szybka i niezawodna wysyłka na terenie całej Europy

Ekspercka obsługa klienta z profesjonalną poradą

Mega wyprzedaż: rabaty nawet do 75%! Kiedy się skończy, to się skończy!

Jak rozpoznać produkty AsTools?

Hoe herken ik producten van AsTools? - AsTools

|

Nasz sklep internetowy bardzo szybko rozwinął się i stał się jednym z największych dostawców sprzętu diagnostycznego w Beneluksie. Aby podnieść jakość naszych produktów i usług, od 31-12-2021 będziemy oznaczać nasze produkty własnym logo, które będzie składać się z certyfikatu i naklejki z etykietą. Dotyczy to następujących marek:

 

Tak rozpoznasz nasze produkty, które dostarczyliśmy! Robimy to, aby zabezpieczyć nasze produkty pod kątem gwarancji i wsparcia technicznego! Produkty, które nie zostały przez nas dostarczone, nie mają żadnych praw do gwarancji ani wsparcia technicznego.

Zawsze dokładnie testujemy i oceniamy nasze produkty przed wysyłką. Jeśli produkt uzyska wystarczającą ocenę, dołączamy do niego certyfikat. Ten certyfikat potwierdza, że produkt został przetestowany i jest jednocześnie kartą gwarancyjną!

 

Cechy:

Certyfikat produktu

 

Naklejka

 

Produkty używane:

Kupiłem używany produkt na marktplaats, czy mam na niego gwarancję? Tak, udzielamy ustawowej gwarancji na każdy produkt, który dostarczamy, nawet jeśli jest sprzedawany jako używany! Pod warunkiem, że certyfikat i naklejka z etykietą znajdują się przy produkcie. Wszystkie numery seryjne naszych artykułów zapisujemy w naszej bazie danych.

 

Naprawa:

Moje urządzenie jest uszkodzone, jak długo go nie będę miał?

Dokładamy wszelkich starań, aby naprawić produkty w bardzo krótkim czasie, od 2 do 7 dni roboczych.

 

Czy otrzymam urządzenie zastępcze?

Uważamy, że ważne jest, aby nasi klienci mogli zawsze wykonywać swoją pracę bez konieczności czekania na naprawę swojego urządzenia diagnostycznego. To również w dużej mierze zależy od zakupionego artykułu. Jeśli kupiłeś tester diagnostyczny i nie masz go pod ręką, oczywiście udostępnimy Ci urządzenie zastępcze, abyś mógł kontynuować pracę w swoim warsztacie. Zawsze wspieramy naszych klientów!

 

Moja gwarancja wygasła, czy moje urządzenie może zostać naprawione?

Tak, oferujemy również serwis naprawczy urządzeń, których gwarancja wygasła, a także możemy wykonywać naprawy urządzeń, które nie zostały przez nas dostarczone. 

 

Jeśli masz jeszcze pytania, w których możemy Ci pomóc, możesz również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.